søndag den 9. oktober 2011

Plads til fortrydelse...

Sidst på eftermiddagen...
Skal jeg i gang, skal det vist være nu...
Måske skal jeg kigge i dyngerne...
Måske er jeg ikke helt sikker på, hvad jeg vil lave...
Et dyk i dyngerne, ændrer planen...
Jeg vil alligevel ikke bruge broderiet med dråberne sammen med det brune og tyrkise fløjl...
I stedet vil jeg forsøge at lave denne taske...
Jeg har fundet tasken i en af bøgerne om gummi, tasker og genbrug af Britt Jørgensen...
Tasken skal bare laves i stof og med et af de gamle broderier...
Så jeg har nu tegnet et mønster på en taske, der ligner...
Der skal være en indvendig lomme, som lynes udenpå på bagsiden...
Tasken/klappen skal lukkes med en magnetlås...
Jeg vil bruge sort og grå hørstof, resterne af stoffet med karrygult, gråt og sort mønster...
Det passer nemlig til resterne af en broderet klokkestreng med en gul rose på...
Jeg har nu fået syet klappen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar