torsdag den 6. oktober 2011

Hvad skal weekenden bruges til?

Tja, ud over huslige fornøjelser som vasketøj, rengøring og forberedelse, så har jeg også tænkt mig at tage til Kreativ Messe i Aalborg Kongres og Kultur Center. Det er dejligt, at man ikke skal køre helt til Viborg, ja ikke fordi der er noget i vejen med Viborg, men det er altså nemmere bare at krydse broen og så være fremme på 5 minutter.

Ellers vil jeg jo gerne i gang med at sy tasker af nogle af de gamle broderier, jeg har fundet i løbet af sommeren.
Måske er det dette broderi og retrofløjlen, som skal være med i første forsøg på at lave en taske, som ikke bare er et indkøbsnet.

Jeg har nogle gamle taskebøger fra sidst i 80´erne og først i 90´erne. Layoutet er ikke så moderne, men man kan nu sagten inspireres alligevel, og så er der jo også gode staldtips deri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar