søndag den 30. oktober 2011

Anette, dine bukser er revnet!

Sådan kan det gå, når bukserne er slidte og indholdet for stort!! Men det skal ikke gå til spilde!! Så jeg gik i gang med at sy en taske, hvor jeg brugte et af mine gamle broderier, nemlig det med jagthundene. Jeg havde et hængeparti - en fødselsdagsgave til Lene. Lene er en af mine kreative og gode veninder og hun havde fødselsdag i efterårsferien, så det er jo ikke det mindste for tidligt. Hjemme hos Lene bor også hunden Balder. Balder er jagthund og ligner - med lidt god vilje - jagthundene på broderiet. Farvene i broderiet, synes jeg, passede godt sammen med cowboystof, en grøn sytråd og brun bredriflet fløjl som foerstof.

Der er mange sammensyninger på tasken og der er kun små stumper tilbage af bukserne. Jeg har lavet tasken med oval bund og trenselukning.


b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar