fredag den 28. oktober 2011

My mom vent to the States and all I got....

Nu er det jo ikke sådan, at jeg normalt er misundelig på folk, men alligevel.... Jeg ville rigtig gerne have været med min mor i USA. I mine unge dage var jeg nemlig selv au pair i New York og kunne derfor godt tænke mig at have været med. Min mor var i Pennsylvania, hvor hun skulle besøge amish-folkene, som bl.a er kendt for deres patchwork. Hun havde kufferten fuld af stof til nye tæpper, men hun havde også tænkt lidt på mig. Hun havde stof med ugler, som jeg mest tror, hun købte, fordi jeg er så fascineret af uglerne. Selvom kufferten var proppet, havde hun fundet plads til et par små gaver til mig; ugler og knapper.

Tænk, at jeg skulle blive voksen, før jeg fik en melamin-tallerken...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar