torsdag den 13. oktober 2011

"Cirkelinebanden".

"Cirkelinebanden" er Maries bedste veninder. De mødtes som tre-årige i børnehaven Cirkeline. Nu går de i skole sammen, dog fordelt på to klasser, men de holder altså stadig sammen. I morgen skal de til sove-fødselsdag hos Asta, og Marie glæder sig vildt.
Ligesom Katrine er Asta vild med Barbapapa, så jeg måtte i gang med at lave en Barbapjuske-pude. Barbapjuske er nemlig yndlingsbarbapapaen.

Barbapapapjuske er syet af teddybear, det var det mest pjuskede stof, jeg kunne finde på en hurtig tirsdag.
Barbapjuske er udstyret med arme, så han - jeg tror, Barbapapapjuske er en dreng, men jeg er sikker på at jeg nok skal blive belært, hvis det er forkert ;-) - kan give yndlingsbamsen et kram.
Jeg har syet øjenbryn, som man kun kan ane svagt, næseborerne er selvfølgelig knapper. Jeg har brugt vlisofix, for at få øjnene til at sidde pænt fast. Jeg var lidt spændt på, om man kunne gøre det, da teddybearen jo er kunststof og var derfor ikke sikker på, at jeg kunne få det til at sidde fast pga lav strygetemperatur. Men med et gammelt pudebetræk over under strygningen gik det. Nu håber jeg bare, at fødselsdagsbarnet bliver glad for gaven, den kan jo ikke så nemt byttes.....

PS. Det er hemmeligt indtil i morgen kl. 16.00

Ingen kommentarer:

Send en kommentar