fredag den 14. oktober 2011

Nu kan Kirsten få sin sneugle.

Kirsten har samlet på ugler i mange år og jeg kender hende, fordi hun er en meget kreativ sjæl og så fordi, hun har passet mine børn i Dussen. For en par måneder siden spurgte hun, om jeg ikke kunne sy en sneugle til hende? Joh.... problemet har bare været at finde det hvide skind til billige penge og så pludselig dukker det op - endda både i form af en taske og et par bukser. Jeg er dog lidt i tvivl om, tasken er i ægte skind, men det finder jeg ud af, når jeg "afmonterer" den.
Her er hvad en runde i genbrugserne kastede af sig. En sort læderjakke, som også skal "afmonteres", hvide læderbukser og en hvid lædertaske. En bog med super flotte broderier, og en med mosaik. Mosaikbogen skal bruges i det kreative værksted (valgfag på mit arbejde), og så er der to meget tykke lp´er.
Lækker detalje med rynket linning og forskudt lukning. Jeg synes, bukserne er meget 80´er agtige og i formen minder de lidt om gulerodsbukser.









Jeg har set, at man kan lave skåle af lp´er. Det vil jeg prøve, om jeg også kan. Så jeg skal i gang med at eksperimente.... Jeg ved ikke noget om smeltetemperaturen for lp´er, hvor lang tid, de skal have, så det bliver spændende.... Måske kommer der røg i køkkenet.... vi får se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar