søndag den 26. februar 2012

TRUUUT - her kommer jeg.

Så er jeg her - jeg er en pygmæ-elefant fra Mombasa - jeg har lært at trylle af en medicinmand, som jeg mødte under min rejse til Danmark. Jeg kan to tryllekunster:
  • trylle små børn i søvn.
  • trylle elefanters snabler tilbage i den rigtige størrelse, hvis de skulle være så uheldige at have fået en lang snabel.
Mit trylleord lyder sådan her: "Krympedihokus, krympedipokus, krympedilefankat" - men pas på, brug det kun, når det er absolut nødvendigt!
Anette begyndte at hækle mig, da hun havde fundet de helt rigtige farver til mig hjemme hos sin mor. Jeg tror, jeg er en pige-pygmæelefant med de farver! Jeg skal sige Jer, jeg skal nemlig bo hos en sød prinsesse-pige, som hedder Liv. Hun er fire år og bor sammen med sin familie langt ude på landet i Midtjylland. Jeg har hørt, at Liv sagtens kan  falde i søvn om aftenen, så det bliver en nem opgave at få hende til at drømme søde drømme.....
Nu er jeg endelig færdig, fået godt med fyld i maven, store ører, så jeg kan høre, om der er børn, som ikke kan falde i søvn og en dejlig snabel, som jeg kan truuuutte godnatsange med.

1 kommentar: