mandag den 13. februar 2012

Skildpadden Skjold - nu fuld monteret.

Som lovet i går, kommer her billeder af Skjold.
Han er samlet med en hæklet blonde.
Jeg er næsten lidt ked af, at jeg skal af med ham.
På lørdag flytter Skjold hjemmefra.
Han skal bo hos Katrine, så jeg kan heldigvis se ham,
når jeg drikker kaffe med Katrines mor ;-)
Så kære Katrine -
lov mig, at du passer godt på ham,
så han ikke ender sådan her:
Jeg er nu ret sikker på, at Skjold får det godt hos Katrine, så billedet var mest
for at vise, hvordan han ser ud fra neden ;-)
Det gode ved Skjold er, at han er hæklet af garnrester fra min mors "garnlager". Jeg har lovet mine niecer at hækle pygmæelefanten fra Mombasa og aben Torkild fra samme bog (Elefanten der fik en
l-a-n-g næse), som Skjold stammer fra. Men jeg har vist noget jeg skal have gjort færdig først..... Har I det også nogle gange sådan?

3 kommentarer:

  1. Hejsa til dig og Skjold ;o)
    Hvor er han skøøøn !
    - kan da godt forstå, at han kan være svær at sige farvel til.
    Hvad har du brugt som fyld ?
    KH. Hanne

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    Jeg har som end bare syet en rund pude og puttet fiberfyld i den. Der er også en lille smule fyld i hoved, ben og hale.
    Knus herfra.
    Vilfing har aben fra bogen. Den hæklede hendes mor til hende, da hun var lille, sjovt, ikke. Hun har lovet at tage den med i skole og så bliver den sikkert foreviget og kommer på bloggen ;-)

    SvarSlet