fredag den 3. februar 2012

En brølende kronhjort - part ll

Jeg besluttede at sy puden med den brølende kronhjort under alle omstændigheder. Jeg er meget symmetrisk, når jeg syr - det med det "skæve" har jeg bare så svært ved. Ikke, at jeg ikke synes, det er pænt og smart, men mit system er bare til det symmetriske. Jeg ville gerne, at denne pude skulle være "skæv".....
Og se så, hvad det ender med.....
Symmetri, systemer og firkanter.....
Godt nok på en lidt "skæv" måde.....
Sådan ser den færdige pude med den brølende kronhjort ud. Jeg synes selv, den er blevet ret kitched. Og jeg er sikker på, at jeg kan finde en jæger, som synes, puden passer lige til ham/hende - enten fordi han/hun har skudt en kronhjort eller fordi vedkommende drømmer om, at skyde en ;-)

1 kommentar:

  1. Flot pude. Der er jo ikke så mange af os der har den til at hænge på væggen længere, men i puden er den bare flot

    SvarSlet