tirsdag den 2. august 2011

Mens vi venter....

I går fik jeg indleveret min symaskine til reparation, så nu venter jeg på, at den kommer hjem igen. Helst snart. Så ventetiden er blevet brugt til at rydde op i skoletasken !! få styr på møder og datoer, forberede mig til næste skoleår samt klippe og gøre klar til symaskinens hjemkomst. Jeg har nu tre dynger med ugler; en hvor uglerne har mave, en med søvninge ugler og en med mobilpunge.


Den samlede dynge af ugler, som skal syes.


Sådan ser de tre dynger ud, hver for sig og sådan lidt fra oven. De fylder heldigvis ikke så meget. Når de er færdige, har jeg planer om puder, både som ugler (fandt nemlig seks knapper, som var de perpekte ugleøjne) og mere almindelige puder, hvor jeg vil bruge fulgeknapperne fra Egholm.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar