onsdag den 24. august 2011

Det hober sig op.

Montering og færdiggørelse af tunika, ufærdige mobilpunge og hæklede armbånd ligger bare og venter på, at det bliver weekend. Jeg har også lidt ideer på venteliste, især kilder det i fingrene for at komme i gang med at lave noget af alle de broderier, jeg har fået.
Iøvrigt ligger der 5 broderier hjemme hos min mor, som hun har støvet op i genbrugsbutikker, vistnok i det nordlige Salling.
En ting har jeg dog fået skudt igang, nemlig bloggen fra det ene valgfagshold på Hou Skole. I kan følge med i, hvad vi går og laver på http://www.detkreativehjoerne.blogspot.com/. Det er meningen, at eleverne selv skal skrive indlæggene, og at der skal være noget fra hver gang, vi har time. Vi er så heldige, at vores billedkunstkollega, Birgitte, gerne vil være "gæsteblogger". Det bliver så godt ;-)
Nedenuden kan I se, hvordan vores lokale så ud, inden vi fik styr på alle de genbrugsting, vi skal redesigne - vi skal dog også lave noget af nye materialer og nogle af de temaer, vi skal beskæftige os med er: Andy Warhol, tasker, gummi, mosaik og scrapbooking. 



Et kig i posen med sytråd, gør mig overbevidst om, at det ikke er det, vi kommer til at bruge penge på i maeget lang tid.... Broderiet med hestene tror jeg tilgengæld godt vi kan bruge flere af, da der er nogle hesteglade piger på holdet. Heldigvis fandt jeg jo et, da jeg var på genbrugsturne med Marie og min mor. Et af de fem broderier, som min mor har til mig, er også med heste, så måske har vi heste nok.
Iøvrigt fik vi to store sække med garn og stof foræret af en farmor til en af eleverne, så det hober sig også op på skolen. Men indholdet i sækkene var godt og lige til at putte i skabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar