lørdag den 13. august 2011

Flere loppefund.

Så er det blevet tid til at vise sidste weekends loppefund frem. Vi var lidt omkring; loppemarked i "Bussens venner", genbrugsbutik på genbrugspladsen i Kåstrup, kræmmermarked i Hindborg og genbrugsbutik i Balling - alt sammen på en lørdag formiddag.




Disse broderier blev alle erhvervet hos "Bussens venner" til meget billige penge. Nu er de vasket og ligger i dyngen, der stadig er overskuelig, og venter på at blive brugt til tasker. Det er i hvert fald planen pt.

Så var der disse tre skønne kagedåser, også købt hos "Bussens venner". Kagedåsen med cirkusmotiverne er produceret af Glud og Marstrand, hvor min svigerinde engang har arbejdet. Hun har lovet at forsøge at finde ud af, hvor gammel den er. Jeg har også selv forsøgt mig på nettet men indtil videre uden held. Man kan jo så spørge sig selv om, hvorfor køber du dem? Joh, dåsen med cirkusmotivet er ikke til at stå for! Dåsen med fuglene passer sammen med to kaffedåser, jeg har fra mine bedsteforældre og retrodåsen skulle bruges til fødselsdagsgave. Alle acceptable forklaringer, ikke?

Jeg købte også denne dunk, vist mest fordi den er sjov. Jeg ved ikke, hvad den har været brugt til, eller hvad jeg vil bruge den til. Men den var billig...
På den videre færd rundt i Salling købte jeg følgende: En karrygul dug med marguritter, den har jeg også en anden udgave af, nemlig en rosa. Et broderi med heste og to med sorte silhuetter og så selvfølgelig den lille træugle, som kan fungere som både proptrækker og oplukker.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar