søndag den 27. maj 2012

Lidt om at gøre tingene færdige .....

Nogle gange tager det bare lang tid at få gjort tingene færdige. For eksempel troede jeg lige, at jeg kunne nå at hækle et betræk til en dåse i en pause, jeg havde på arbejdet d. 10. maj. Det kunne jeg ikke, for det blev lige pludselig meget hyggeligere at snakke....
Egentlig skulle den være brugt til at pynte på en udstilling "Det kreative værksted" havde til vores forårskoncert, men sådan gik det altså ikke.
Man kan jo altid bruge den til opbevaring af hæklenåle ..... men jeg tror nu, den kommer med på arbejde, hvor den kommer i kassen med demonstrationsmodeller. De er altid gode at have til inspiration.
Her er lige et billede af den mindste hæklenål - 1.0 -  og den største - 8.0. Mange af mine hæklenåle har jeg arvet. Den lille har jeg helt sikkert arvet, og gad vide om jeg nogensinde kommer til at hækle noget på så lille en nål?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar