mandag den 21. maj 2012

Heldig igen - jubii.

I dag var jeg heldig igen. Min skoleleder kom "luskende" med en hvid plastikpose: "Du har jo sagt, at du endnu aldrig er stødt på noget uld, som du ikke kan have på!" Jo, det var jeg da vist kommet til at sige på lærerværelset for ikke så længe siden. Så hvis jeg ville have en trøje stikket af Læsø-uld, måtte jeg få den, da den var alt for stor til hende.
Den passer mig rigtig godt - man skulle tror, den var strikket til mig ;-) Dem, der kender os begge, vil også vide, at Anna Marie er meget mindre end mig, så jeg kan godt forstå, hun synes, den er for stor til hende.
Udover de grå og sorte felter, er der også tynde striber med karrygult, grønt og lilla. Jeg synes, den er superflot og er glad for, at jeg blev tænkt på. Måske sætter jeg en lynlås i ..... men ellers er den bare perfekt ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar