lørdag den 5. maj 2012

Fredagens fristelser på Nordkraft.

Som Hanne med bloggen hannerimmensunivers   gættede på, købte jeg knapper på antik- og retromarkedet i går på Nordkraft. De skulle efter sigende være gamle, og hvis de ikke er, så synes jeg alligevel, jeg fik købt nogle smukke knapper til en rimelig pris.





 
Nu skal det vist også snart være slut med at lede efter knapper ;-)

Inde på Nordkraft findes en skøn butik - NORDcraft - hvor man også kan fristes. Butikken bugner med kunsthåndværk og i går købte jeg to grafiske billeder fyldt med humor lavet af Hanne Louise Nielsen. Billederne er en fødselsdagsgave til min svigerinde Helle. Selvom hun først har fødselsdag på onsdag, fik hun gaven i dag. Jeg tror, de faldt i god jord. Hanne Louise Nielsen har blandt mange flotte grafiske billeder også lavet denne ugle:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar