fredag den 30. december 2011

Tasker til inspiration.

Som lovet kommer her et par billeder af de tasker, jeg har syet i de sidste par dage. De skal sammen med nogle andre tasker jeg har i "gemmerne" være inspiration på valgholdet "Det kreative værksted". Modellen har jeg fundet i denne bog: Følg tråden - sy, quilt og appliker ag Anne-Pia Godste Rasmussen.
Jeg har lavet to tasker og den sorte begyndte jeg på omkring efterårsferien. Men det er først nu, jeg fandt en model, jeg synes, passede til tasken.
Broderiet har engang været en del af en klokkestreng, selve tasken er syet af rest sort hørstof. Den blå taske er syet af Sarahs gamle cowboybukser, et broderi ("serveringsbakkeholder") samt masser af bånd.
Marie mener, hun kan bruge dem begge - hun har et eller andet med tasker! "De passer lige til svømmetøjet, mor."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar