fredag den 23. december 2011

Gaver før tid.

Jeg er bare så heldig.....
Jeg har fået gaver før tid.....
Jeg er bare ikke heldig med billederne af dem.....
måske er det kameraet? det manglende dagslys? fotografen?
Ugler er altid velkomne.....
Uglen til venstre har jeg fået af Eva.....
Og hvor var det heldigt, at hun lige synes, det var den, jeg skulle have.....
For nu har min glimmerugle fra sidste år fået en mage.....
Endnu en ugle, denne har jeg fået af Lykke -
 en elev, jeg har i min klasse.
 Denne kop var jeg så heldig at erhverve mig i klassens pakkekalender.....
Det gode var, at det fulgte betjening med.....
Det var bare at ringe med klokken, så kom der kaffe.....
Det spændende er så, om det også virker herhjemme?????

Jeg fik også en fingerring med en ugle og et par
ugleøreringe af Anne Mette, men desværre er
billederne suverænt dårlige, så dem snydes I for.

Vil bare lige sige 1000 tak for gaverne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar