mandag den 12. december 2011

Julefrokost i strikkeklubben.

På torsdag er der julefrokost - eller i hvert fald julemiddag - i strikkeklubben. Jeg har ikke helt styr på menuen, vil nemlig gerne finde på noget julemad med et tvist. Ris a la manden har jeg styr på - den tager Bettina med ;-) Vi skal også have pakkespil, så måske får vi ikke så meget gang i strikkepindene denne gang.
Noget andet jeg også skal have styr på denne aften, er mine syopgaver for Rikke!! Jeg har en hel pose, som har stået længe uden, at der gjort noget ved det. Forleden var jeg i garnbutikken for at købe garn, som skal passe til et stykke pels - vistnok kanin.
Planen er, at det skal blive til en vest. Så nu skal vi lige have aftalt, om det er forstykkerne eller bagstykket, som skal hækles. Skal jeg evt. hækle med dobbelt tråd? Hvad siger hende, der skal have vesten? Jeg synes, det er en spændende udfordring at få pelsen kombineret med hækling, så jeg skal bare have grønt lys til at gå i gang.... og når vesten er lavet, er posen med syopgaver for Rikke lidt mindre....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar