søndag den 11. december 2011

Man blir´ så glad, når....

Man blir´ så glad, når ens teenagedatter spørger, om man ikke vil strikke et halstørklæde til hende, fordi "det er meget federe, når det er hjemmestrikket." Og så ville lillesøsteren også have, så i går var jeg i garnbutikken for anden gang på fire dage.
Jeg måtte lige en tur i Potikkens hækle- og strikkebog, for jeg har aldrig strikket patentstrikning før. Men det er nu ganske nemt, man skal bare lade være med at tabe masker, for de kan være lidt svære at samle op!! Jeg overvejer at skifte fra pind nr 10 til pind nr 8, da jeg synes, det er lidt for løst. Og så fordi, jeg faktisk har tabt en maske, som er samlet forkert op. Det kan godt være, at andre ikke kan se fejlen, men det kan jeg!

Det grå halstørklæde er til Marie og det karrygule er til Sarah.

3 kommentarer:

  1. Dét kender jeg - man bliver så glad, når afkommet en sjælden gang efterspørger noget hjemmelavet - så er det bare med at komme i gang !

    SvarSlet
  2. Uha det ser godt ud ;o)
    God fornøjelse og selvfølgelig også god arbejdslyst.
    Her bliver der forespurgt på hæklede armbånd. De er et kæmpe hit.
    Det ER sååå dejligt, når de gider at have noget moar har lavet ;o))
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  3. -Det er vist den største kompliment man kan få fra teenagere; når man skal lave noget til dem fordi det er fedt! Jeg har også hæklet en del til min den 15 årige efterhånden.. Dejligt :-)

    Fin blog du har her - så den via Min Kreative Moster

    ~Sheila~

    SvarSlet