lørdag den 9. juli 2011

Hvad henkogningsglas også kan bruges til...


Knapper på glas.

Så er der knapper på glas; et med røde, et med brune, et med blandede og et med perlemorsknapper. Så længe, der er plads i glassene, kasserne og bøtterne, bliver jeg vist ved at samle. De er ikke "fredet", så de må gerne bruges af. Selv om jeg jo har en del, hænder det faktisk af og til, at der ikke er to, der er ens...
Knapper i kasser.
Der er stadig plads til flere...
Armbånd lavet af store knapper.
Her er det bare en fordel, synes jeg, at knapperne ikke er alt for ens.
De fleste knapper har jeg fundet i "genbrugserne", nogle få har jeg købt, men jeg er også blevet foræret mange af mine knapper. Især mine skolebørn er kommet med knapper til mig; nogle har de fundet, nogle har de fået af deres mormødre/farmødre. Jeg synes, det er fantastisk, at de tænker på mig på den måde ;-)
På skolen er der også en ret stor kasse med knapper. Den bliver selvfølgelig også suppleret op og de fleste børn synes, det er sjovt at rode i "knapkassen". Men den kan jo også være fyldt med de mest fantastiske skatte.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar