torsdag den 14. juli 2011

Hu hej, hvor det går.


Færdige firkanter, som nu bare skal
syes/hækles sammen til bærestykke.

Det gik jo egentlig ret hurtigt med at få firkanterne færdige. Jeg har forsøgt at lægge dem op efter det diagram, som mønsteret foreskriver. Synes måske, der er for meget symmetri i oplægningen, så jeg vil forsøge mig med en mere rodet/tilfældig oplægning.


Bagstykke og forstykke ifølge mønsteret.
Jeg er begyndt at strikke den nederste del af tunikaen. Den strikkes i den mørke støvede lilla - iøvrigt hedder garnet Lima og er i 100 % uld.
Garnholderen - måske har den også et mere korrekt navn - er blevet et uundværdigt redskab, når der strikkes. Jeg fik den i fødselsdagsgave for nogle år siden og vidste dengang slet ikke, at den fandtes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar