søndag den 24. juli 2011

36 år undervejs...

Så blev Moster Pippi færdig med kastaniebladene..... Hun begyndte på broderiet, da hun ventede fætter Søren, som nu er blevet 36 år - sådan cirka. Af en eller anden grund (arbejde, børn, hus og have, strik af norske trøjer, børnebørn, knipling mm) blev broderiet lagt på hylden. Men da jeg fortalte, at jeg var på jagt efter store broderier, lovede hun at brodere det færdigt. Så Moster Pippi satte slutspurten ind og nu er det så op til mig at få noget ud af dette fine broderi med kastanieblade og lys.


Oprindeligt har det sansynligvis været tænkt som et vægstykke, da det måler 60 x 50 cm. At det er så forholdsvis stort giver mange muligheder, men jeg har lige noget, jeg skal have lavet færdig først... I mellemtiden kan jeg jo så gå og tænke over, hvad det skal munde ud i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar