onsdag den 25. december 2013

Julefreden har sænket sig.

Dagen derpå, og vi sidder alle med en god fornemmelse af, at det var en super hyggelig juleaften. Og sikke fine gaver, vi fik :-)
Hvis man skal sætte overskrift på nogle af mine julegaver, er det vist knapper og fnug-barbermaskiner. Det med barbermaskinerne vender jeg tilbage til!
Nu er jeg simpelt hen den glade ejer af Ilse Christensens bog om knapper: At se - en knap. Plus lidt løse knapper. Skønt.
Tilbage til fnug-barbermaskinerne: jeg har ønsket mig en enkelt af slagsen.....først troede jeg måske, det kunne være et løbesko (gaven var var Henrik, og han arbejder i Fusion, hvor de sælger sportstøj til triatleter) - måske han mente, at jeg trængte....
Stor var derfor overraskelsen, da jeg pakkede denne gave op:
12 styks fnug-barbermaskiner!! Hvad siger I så? Henrik havde da godt tænkt, at det var en stor kasse til en "shaver", men var så åbenbart blevet enig med sig selv om, at det kunne være noget med nogle ledninger eller andet tilbehør. 
På fredag stiller jeg mig selvfølgelig i byttekøen i Imerco og afleverer de 11, der er for mange! Men det grinede vi meget af. Tror, at juleaftenen 2013 vil blive husket som den jul, hvor jeg fik 12 fnug-barbermaskiner fra OBH.....

Glædelig "bagjul" og tak fordi I læste med!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar