torsdag den 18. juli 2013

Sommerferie er lig med "læseferie"

I mine sommerferier får jeg også tid til læse - ikke at jeg ikke gør det ellers - men i sommerferien får jeg læst mere. Af den simple grund at jeg ikke falder i søvn, når jeg læser ;-)
Denne ferie har/har haft jeg bl.a. disse bøger på programmet:
Disse to fik jeg af min lillebror + familie i fødselsdagsgave. Jeg har ikke tidligere læst noget af forfatteren og på ønskesedlen stod der da også "bare" bøger. Jeg er i gang med "Stjålet identitet", og den er ret spændende! Så det tegner jo godt for "Lig bløder ikke".
Jeg er ofte en tur omkring biblioteket for at låne bøger - Her er to meget forskellige bøger, som er færdiglæste. "Shopaholic &søster" blev læst, fordi den bare er nem at læse og så er den så dejlig uforpligtende. Ved egentlig ikke, om den hører til i genren chick lit? Det gør den vist nok ;-) "Hovedløs sommer" blev klart valgt pga filmatiseringen af nogle af forfatterens andre bøger, nemlig "Kunsten at græde i kor" og "Frygtelig lykkelig"
Sidst med ikke mindst skal disse to læses, fordi forfatteren er Maries dansklærer - lidt nysgerrig er man jo! Jeg er næsten færdig med "Som det ligger", som foregår på Mors. Det gør den jo ikke mindre interessant, da jeg jo er vokset op i Salling og derfor næsten synes, at jeg kender de lokaliteter og typer, han beskriver og skriver om ;-)

Måske er du blevet inspireret til at læse lidt i din ferie,
ja så er det jo om at komme en tur i biblioteket!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar