onsdag den 31. oktober 2012

Søndagsudflugt på en onsdag.

Tiden flyver afsted og pludselig er der gået flere dage, end man havde planlagt...... I søndags drog Lene, Katrine, Marie og jeg til Egholm. Det var skønt vejr og udover, at vi trængte til lidt frisk luft, "trængte" vi også til et besøg i Den gamle Købmandsgård på Egholm.
Egholm i sigte!
Udsigt til Nørresundby. At komme til Den gamle Købmandsgård kræver en lille hyggelig gåtur. Gå- turen tager ca. 20 minutter, og når vejret var som i søndags, er det en smal sag.
Jeg var godt klar over, at jeg var overhængende fare for at blive fristet. Der er nemlig masser af fine knapper hos Købmanden. Ovenstående er hvad, jeg måtte have med mig hjem. Der var også lidt mere, men det må I vente lidt med at se! Inden vi tog hjem, var det tid til en kop varm kakao ;-)
Sydsiden af Egholm - set fra færgelejet.
Den lille futtende færge på vej fra Aalborg til Egholm.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar