lørdag den 27. oktober 2012

Nu er det altså snart jul. Eller er det?

Var lige et "hurtigt" smut nede hos Jane i eftermiddags. Hun havde det sidste nye Burda liggende og denne gang i en juleudgave - kun med ideer til jul.
Der er masser af ideer -  helt præcist 82 - jeg har 4 favoritter og jeg håber da, jeg får afprøvet i hvert fald den ene, nemlig fluesvampen. Og hvorfor er den så lige netop blandt favoritterne? Jo, ser I, der er jo masser af knapper på ;-) og hvide knapper har jeg rigtig mange af.....
Fine hæklede juletræer.
En flot strikket adventskrans.
Der er også genbrugsideer, her er det flakoner og syltetøjsglas.

Egentlig kan jeg næsten ikke holde ud, at vi allerede nu skal til at forholde os til julen. Især når jeg i dagligvarerbutikkerne, allerede før efterårsferien, så juleslik og julesmåkager. Vent dog til vi når hen omkring første søndag i advent......Men skal vi nå at få lavet lidt nyt julepynt til træet, vinduerne, skolen eller andet, ja så er det jo nu, vi skal i gang eller i hvert fald begynde at lade os inspirere. Hvis du også er inspireret, ja så er der mange andre ideer i novemberudgaven af Burda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar