lørdag den 3. september 2011

Hvad kan man få for en 10´er?

Svaret er enkelt: ca 150 knapper i Netto. Jeg blev "nødt til" at købe både de røde, de lilla, de lyserøde og de grønne! Der er jo svært at vælge....


Sådan ser 600 knapper ud, når de ligger i en dynge. De små plastikpunge vil Marie gerne have til sit Shane-skab. (Hun er meget fascineret af Shane Brox og i begyndelsen havde hun kun to arkivkasser med ting, hun kunne bruge, når hun lavede "Shane" - hun har hun et helt køkkenskab med ting, hun kan bruge, når hun klippe-klistre a la Shane Brox.)
Men se nu, hvad sådan et indkøb af knapper resulterede i. Pladsmangel i den røde krukke!!!
Den kan ikke lukkes, uanset hvor meget jeg ryster den. Enten må jeg holde op med at købe røde knapper eller også må jeg bruge nogle af dem jeg har. Jeg kunne selvfølgelig også hælde dem over i en større krukke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar