onsdag den 21. september 2011

Go´ tur, mor.

Synes jeg kan mærke efteråret komme snigende, og på fredag er det jævndøgn, har jeg set i kalenderen. Så er det godt, at jeg har mit dejlige patchworktæppe til at varme mig med.
Mange personer har været involveret i den, da mine skolebørn og børn i familien og deres venner har tegnet tegningerne. Min mor har syet tæppet - i hånden! Det gør hun altid og kun påsyningen af bagbeklædning foregår på maskine.




 De tre tegninger er tegnet af:
  •  Marie, hun har tre tegninger mere på tæppet.
  • Thorbjørn, en af mine skolebørn. Han gik i 1. klasse, da han tegnede den.
  • Mette - en tidligere kollega. Her ligger Mette og jeg i en shelter på en lerjtur.
Tæppet er min ynglingstæppe, da den er fuld af dejlige minder.

Og lige om lidt tager min mor til USA for at se på patchwork. Hun har næsten altid en lille kasse med med lapper, så hun kan  sidde og sy.
Så god tur, mor! Men næste gang vil jeg med!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar