tirsdag den 13. september 2011

Farveblind kamera??

Fik syet to puder med tittekant i går aftes. Så frem med kameraet i dag. Da jeg så skulle tjekke billederne på kameraet, var den karrygule farve helt orangerød. Først troede jeg, det var fordi lyset indenfor var for dårligt og gik så udenfor, men det var det samme.

Men som I kan se, så er trådte den karrygule farve alligevel i karakter, da den kom på bloggen....

Puderne er syet af resterne fra det stof, jeg brugte til de sorte uglepuder med de karrygule næb. Men men men.... de passer ikke til sofaen. Jeg har haft Jane og Per i tankerne, da de har kunst på væggene med gule nuancer. Så da jeg var nede for at låne sovsekulør, havde jeg den ene med. Det kunne vist godt gå an. Nu var det så bare, at Julie også synes, de kunne passe op til hendes værelse. Når jeg senere i aften afleverer madkuløren tilbage, tager jeg den anden pude med, og så må de slås indbyrdes, om puderne skal være i stuen eller på Julies værelse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar