fredag den 23. september 2011

"Grim som arvesynden".

"Grim som arvesynden". Det var, hvad Bettina sagde om min nyeste ugle, da vi sad i strikkeklubben i august. Hun kunne også sagtens tillade sig at sige det, da den på det tidpunkt var hendes. Tror bare pludselig hun kom i tanke om, at hun da vist havde haft en uglelampe stående, da hun boede hjemme. Og efter en hurtig opringning til mutterfit på Mors, var den sag klaret. Jo den lå godt nok i kælderen og var intakt. Så i torsdags, da vi igen var i strikkeklub, fik jeg lampen - pænt pakket ind i et beskyttende viskestykke.
Den blev så puttet i to uldne sokker, for at komme det sidste stykke vej uden at gå i stykker. Den har fået pudset fjererne - og i dag cykler jeg til Aalborg og finder en smart stofledning til den, så den kan blive opdateret. Og så får jeg også lært at skifte en ledning ;-) og hvis det ikke lykkedes, ja så har jeg heldigvis en elektrikkerven eller to...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar