lørdag den 12. juli 2014

"Efterskolesurvivalkit"

Jeg har syet et "efterskolesurvivalkit" til min niece, Cecilie, som skal på efterskole efter ferien. Så har hun lidt at stå imod med.....
Dette var mit udgangspunkt - en knap, en lomme, aflagte cowboybukser og noget stof, jeg kunne bruge til foerstof.
Normalt vil jeg sy med zig sag sting, når jeg applikerer, men denne gang har jeg syet med en dobbeltstikning rundt langs bogstaverne.
Kurvens indhold - både noget til den personlige pleje og hygiejne, men også noget til at hygge sig med.


I lommen er en rulle mentos og en mascara. Håber kurven kan hjælpe hende med at holde styr på tingene, når hun flytter ind på efterskolen. Og så ønsker jeg for hende, at hun får venner og minder for livet - ligesom Sarah har fået.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar