lørdag den 26. oktober 2013

Knappekrise.....

Jeg er nu kommet så langt på min buksedragt, at jeg snart skal have bestemt, hvilke knapper jeg vil bruge. Og så er det, ar man næsten kan komme i en eksistentiel krise.....måske er det bare fordi, der er for meget at vælge imellem?
Marmorknapper? Metalknapper? Der er også overvejelser om trykknapper og så sy paillet-snydeknapper på.
Jeg har nemlig syet et pailletbånd på ydersømmen af bukserne. Ret smart, hvis jeg skal sige det selv. Så inde i overvejelserne om knapper er altså også at lave snydeknapper af pailletbåndet.....der er heldigvis mere, der skal syes, inden beslutningen skal tages.
                          
Go' weekend ;-)



1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at se hvad du bliver enig med dig selv om .. :) Det kan godt være svært at tage en beslutning, når der er så meget at vælge imellem . hehe

    Kærlig hilsen Sofie

    SvarSlet