lørdag den 5. oktober 2013

Blå ugler som puder.


Jeg er altid på jagt efter nemme ideer til håndarbejde  i 4. kl. samt det kreative værksted. Jeg tror, jeg har fundet noget, de også synes er sjovt, nemlig stoftryk på fars aflagte skjorte. Jeg har trykt ugler på Henriks aflagte, eleverne kan vælge mellem robotter, kranier, hjerter og blomster, så jeg skulle mene, der er noget for enhver smag ;-)
Jeg har trykt på tre forskellige skjorter, som nu bare skal syes sammen og laves til puder. 

Endnu engang er det med udgangspunkt i genbrugsmaterialer, det synes jeg er spændende og udfordrende. Forleden så jeg et ret fedt "genbrugsslogan" på en lastbil: Affald er det, der er tilbage, når fantasien er sluppet op."
Jeg har også fået lavet min egen lille målebåndsugle - tror der er flere på vej.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar