tirsdag den 15. oktober 2013

Flere fluesvampe.


I går fik Marie og jeg lavet flere demonstrationsmodeller af fluesvampe - nemlig af krympeplast.

Jeg har fundet flere måder at lave fluesvampe på: nogle syet i filt eller nålefiltet, nogle som er hæklet, andre foldet i papir  og nogle lavet af genbrugsmaterialer. Så inden for den nærmeste fremtid dukker der flere fluesvampe op ;-)
Min tidligere kollega, Hanne Rimmen, har også lavet fluesvampe. Hun har lavet dem af pulp - se dem på hendes blog, hvor hun også har lavet en super fin DIY. Det er så her, jeg ville have lavet et link.....men hvordan gør man det på ipad'en? Jeg har Hannes blog liggende ude i højre side som en af de bloggere, jeg følger. Der kan man i hvert fald finde hende og fluesvampene ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar