lørdag den 8. juni 2013

Forresten.....

Forresten har jeg været på udflugt med min 3. klasse. Traditionen tro tager 3. klassen på udflugt sammen med deres bedsteforældre. Det bedste er, at klasselæreren - altså mig - også kommer med. Vi er inviteret af Hou Ældreråd (måske hedder det Hou Centerråd?) Klassen bestemmer, hvor vi skal hen og efter mange forslag og demokratisk afstemning faldt valget på:
De fleste af børnene havde deres egne "bedster" med, men jeg agerede Bedste for 2 af dem, det var rigtig hyggeligt ;-) 

Dette billede er til Katrine, Maries veninde;-) Hun er helt pjattet med skildpadder.

Vi har på "safari" på savannen.
En nordkinesisk leopard gemmer sig i middagsheden.

For en god ordens skyld skal nævnes, at dette ikke er et sponsoreret indlæg, men blot et udtryk for, hvad jeg også laver, når jeg er på arbejde ;-) Og måske er der nogen af Jer, der kunne blive inspireret til en sommerudflugt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar