søndag den 10. marts 2013

Sådan kan det går, når jeg får fat på aflagte jeans.

I går fik jeg syet og afleveret grydelapperne til Jesper. Han afleverede to par aflagte cowboybukser i søndags, da han havde set Bjarnes grydelapper..... Måske er det en ny trend, jeg der har skabt til mænd; grydelapper af deres aflagte bukser. Det har nemlig hidtil været børn og kvinder, der har fået gaver kreeret af undertegnede.
To sæt grydelapper klar til syning.
Dog skal der lige fjernes en rest af stroppen.
De mørkeblå er bestilt med det rød- og hvidternede skråbånd.
Hvad skal jeg vælge?
 Som I kan se, faldt valget på det sort- og hvidternede skråbånd.
Jeg synes, det giver en go´ kontrast.
Første sæt: done!
Andet sæt: done!
Pænt pakket ind i farver, der passer til den kommede højtid: påsken.
Gaven blev lagt på terrassen, men er fundet ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar