tirsdag den 12. marts 2013

Loppefund og ugler.

Skulle køre Sarah til fodboldkamp i Fjerritslev og mens holdet varmede op, kunne jeg jo lige smutte forbi Viggo Jensens Kræmmer- og Loppemarked i Fjerritslev. Hold da op, der var mange ting, at blive fristet af. Selvom det var en "hurtigrunde" (skulle jo egentlig heppe på nogle forboldpiger) ja så der kom da også lidt med hjem....
En fin orange emalje-kande, som vist skal udlånes til en konfirmation.....
En vinprop i teaktræ.
Så nu har jeg to ugler i teaktræ. De passer da fint sammen 
- proptrækker og vinprop.

Mine ugler - eller i hvert fald nogle er dem - er taget på udstilling.

Så de blev pakket i en kasse, og nu er de udstillet på biblioteket på Hou Skole.


1 kommentar:

  1. Er lidt usikker på om min kommentar forsvandt eller venter på godkendelse, så skriver lige igen. Hvis du kunne finde på at sælge kanden er jeg meget interesseret :)

    Du kan skrive på fluesvamp@gmail.com, hvis du er interesseret :)

    Mvh. Mirjam

    SvarSlet