torsdag den 28. marts 2013

Det lykkedes at få gjort rent i køkkenet 
og få ryddet op på Maries værelse.
Derfor kunne jeg med en vis tilfredshed sætte mig til symaskinen....
Og så tog det jo ikke lang tid at sy en kort nederdel og en bluse.
Nederdelen er syet at rester, og blusen af en rest (3,5 m!) fra Stof og Stil.
Dette sæt er magen til Maries og til Elena (kusine),
 som havde fødselsdag d. 1. marts!!
Men vi skal se hende i dag, så nu er det pænt pakket ind 
sammen med nogle stempeltusser fra Ikea ;-)

Sarah har lagt bestilling ind på en nederdel magen til -
og jeg vil tro, at der er nok stof. Jeg bliver så glad, når hun
kommer med bestillinger - altså af den hjemmelavede slags!

Egentlig er det jo Sarahs fødselsdag, vi skal fejre,
men der er også gaver til kusinerne: 
-  Elena, som skal have en forsinket fødselsdagsgave.
- Liv, som arver Maries bælter i rigtige tøsefarver.
- Ida, som får retro-elefanten, der var demo-model i håndarbejde.
Alle pakket ind i uglegavepapir!

PS. Vi havde gæster forleden, og Anders udtalte, da han kom ind i stuen: 
"Der er jo ugler overalt!" 
"Nej, det er der ikke, for de er på udstilling på mit arbejde." Kunne jeg så svare, og i øvrigt er der vist kun 8 tilbage i stuen, hvoraf de 2 er ozonlamperne og den ene en udstoppet skovhornugle.  8 ugler er da ikke mange! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar