søndag den 27. januar 2013

Skal jeg trevle op?

Desperationen var ellers ved at indfinde sig i går. Jeg er nu kommet så langt, at jeg skal til at begynde på ærmerne og skulle bruge strømpepinde størrelse 4½, og jeg havde dem kun i  størrelse 4 og 5. Så jeg måtte på lånemarkedet, men nej. Strømpepinde nr. 4½ er ikke en lagervarer hos strikkeklubstøserne!
Jeg overvejer dog at trevle trøjen op, da jeg synes ribben er for løs i forhold til selve trøjen. Der er nemlig taget 20 masker ind lige efter ribben. Samtidig synes jeg også, at den sidder lige stram nok.....
Det tyder på vist på, at der skal trevles op.....
Og det er jo en måde at få sit strikketøj til at holde i lang tid ;-)
Så kan man jo altid rydde op i sine strikkepinde og hæklenåle. Som I kan se, er det også ret tiltrængt.
Og for at det ikke skal være løgn, dukkede strømpepinde i størrelse 4½ op i rodet. Så nu kan jeg da få begyndt på ærmerne, mens jeg overvejer en ekstra gang, om jeg skal trevle op....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar