torsdag den 3. januar 2013

Goddag og farvel.

Så er det hverdag igen, og jeg så mig nødsaget til at skifte mit indkøbsnet//skoletaske ud. Den var simpelthen slidt op! Se selv:
Det var så "farvellet". Den har ellers fulgt mig lige siden, jeg startede bloggen, ligesom den også var noget af det første, jeg syede, med ugler på.
Goddag kan vi så sige til en ny "demonstrationsmodel", nemlig denne her:
 Den har en tryklås på snablen, så snablen kan foldes ned. Både Marie og jeg synes, den er nuttet ;-)
Det er 4. klasse, der skal lave elefanter i håndarbejdstimerne. Det er nærmest en retro-elefant, da jeg har fundet opskriften i Dukker og dyr af Gunvor Aks fra 1978. Vi går i gang i morgen og lur mig om der ikke om et stykke tid, dukker lidt flere elefanter op på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar