fredag den 15. juni 2012

Posten er på vej.

Så er posten på vej til Rødding med en lille pakke til min onkel. I pakken er en taske - jeg tror, han giver den videre til min kusine.
 Han ser da rigtig sød og vandkæmmet ud ;-) Mon han ikke godt kan huske dagen, selvom det godt kan være 50 år siden? Sådan cirka i hvert fald.

Inden sommerferien skal jeg have lavet et par afskedsgaver til de to tøsepiger, som forlader min klasse. Det kommer I til at høre nærmere om. Der er selvfølgelig også nogle drenge, som vi skal sige farvel til, men jeg tror ikke, de er til hjemmelavede ting lavet af deres klasselærer.....

1 kommentar:

  1. Hejsa. Mange tak for tasken, den er flot, du er vist noget mere kreativ end mig :-). Er blevet inspireret af at kigge i bloggen, så jeg har selv oprettet en. Kærlig hilsen Mona

    SvarSlet