lørdag den 2. juni 2012

Loppefund

I formiddags drog Lene og jeg til loppemarked hos Abbe Pierre i Tylstrup. Loppemarkedet har eksisteret i mange år, jeg har dog aldrig været der - men nu skulle det være! Der er loppemarked den første fredag og lørdag i hver måned. Hvis man skal have de mere spændende ting, skal man vist komme om fredagen - har jeg hørt.
Men sådan en lørdag formiddag kunne der nu også komme lidt med hjem .....
En glasskål, som jeg har skumle planer med, men mere om det senere på sommeren.
Et smukt broderi med fugle. Det er nu afmonteret, vasket og hængt til tørre. Det ser endda ud til, at de mørke skjolder er gået helt væk.
Til sidst var der en zinkkulspand, som skal stå på terrassen sammen zinkbaljen, som er en fødselsdagsgave fra min mor.
Min mor har også en hang til zink, dette billede er taget i torsdags hjemme på hendes terrasse.

Lene gjorde også et godt kup, hun købte en kaffekande og en flødekande til et stel arvet af morfar - tror jeg nok - og en gul retro-lampe til Katrines værelse. Jeg tror ikke, det er sidste gang, vi skal en tur til Abbe Pierres loppemarked!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar