onsdag den 30. november 2011

Om at tage tilløb.

Den stadionære computer har fået nyt opholdssted - nemlig på Maries værelse. Det betyder, at jeg kan få "syværelse" på reposen. Jubii.....
Det bliver SÅ godt, men det kræver lidt rengøring, lidt oprydning - evt. sortering med efterfølgende udsmidning. Og så skal der jo også være lidt hyggeligt og ose af kreativitet. Jeg tror, det bedste bliver, at jeg ikke behøver at rydde op/pakke sammen, når vi skal spise, lave lektier, spille spil eller andre aktiviteter ved spisebordet.....
Jeg brugte noget af søndagen med at få et overblik over, hvad jeg har liggende i mine små træreoler.
Her er det skuffen med de blå knapper, der får tre blå knapper limet på i bedste Shane Brox stil. 
 Så nu behøver jeg ikke kigge i alle skufferne, inden jeg finder de rigtige.... smart, ikke?

Her er det skuffen med knapperne af ubestemmelig farve.
Skuffen med lædersnor.
Skuffen med de store knapper.

Skuffen med metalknapper.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar