søndag den 6. november 2011

Juleuglekugler, små ugler og en guldugle.

Nåede lige en hurtig bytur i fredags sammen med Sarah. En af de sjovere butikker i Aalborg, Mandrup-Poulsen Tapeter, er flyttet om på Boulevarden, så jeg måtte lige ind og kigge....

Det er nu ikke tapeterne jeg skal ind og kigge på, men alle de sjove, skægge og skæve ting de har, og så selvfølgelig, om de har nogle nye ugler....
Og det havde de....
Så jeg kom hjem med tre nye til samlingen.
Må jeg præsentere: to nye juleuglekugler.
Må jeg præsentere: en guldugle til skoletasken.
Sidste år fandt jeg disse 3 ugler.
Jeg lover, de ikke kommer op at hænge, før det bliver december.
Jeg har disse fire ugler, som jeg tror, er tænkt som smykkevedhæng.
Jeg ved endnu ikke, hvordan jeg vil bruge dem, så indtil videre
har i plads i kagedåsen med små ugler og andet godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar