lørdag den 12. november 2011

Hvad der lå i gemmerne.

Det har været en travl uge, så symaskinen har stået og samlet støv, ligesom der heller ikke har været gang i andre kreativiter, dog blev det til et enkelt hæklet armbånd i mandags, da jeg var i strikkeklub.
Det var jo egentlig ikke det, jeg ville fortælle, men derimod vise, hvad jeg fandt i gemmerne - eller  måske snarere "glemmerne", da jeg gav mig til at tænke over, i hvor mange udgaver uglerne kan fremstå.

Uglebroche købt på Portobello Road
sammen med Anne Mette.






Uglehalskæde med forstørrelsesglas.
Den var en af de første ugler,
jeg købte. Den er lokal og købt i
Pigekammeret i Nørresundby.

Denne kæde var vist et impulskøb!
I hvert fald bliver den ikke brugt
så meget. Generelt køber jeg ikke ugler,
bare fordi det er ugler.
Jeg kan bedst lide dem, man sådan
tilfældig falder over.


Anne Mette tog sammen med sin
familie til London kort tid efter,
at vi havde været på "tøsetur" dertil.
Hun havde disse bogmærker med
hjem til mig.



Bogmærke i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar