fredag den 3. juni 2011

Ugler, sådan fortsatte det.

Strikkeklubben var på besøg og efter maden var vi ude at gå langs den nye havnepromenade. Solen skinnede og vejret var godt. Rikke havde i forvejen spurgt, om jeg ville sy bukser til hende af det Liberty-stof, hun havde købt i London. Joh.... jeg kunne da prøve. Så ville jeg måske også sy en vest til hende af noget skind købt på Portobello Road. Det var jeg lidt mere betænkelig ved, for jeg havde aldrig syet i skind, havde lige fået ny symaskine og var egentlig lidt i tvivl om, hvor tykt et materiale, den kunne sy igennem, men joh.... jeg kunne da prøve. "Vil du have en ugle på ryggen" spurgt sådan lidt for sjov, men det blev den første af mange veste med ugler på ryggen, jeg syede til Rikke. Kort tid efter syede jeg nemlig en sølv vest, som var vendbar - dvs. med en ugle af sølvskind på indersiden og en ugle af stof på skindsiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar