søndag den 12. juni 2011

Forårets bedste strik

På etsy.com havde jeg set billeder af strikkede sweatre og handsker med snoninger, som forstillede ugler. Sådan en sweater ville jeg også have, men mine søgninger både på nettet og i garnbutikker gav intet resultat. Jeg beklagede min nød hos den lokale "garnpusher", hun kunne heldigvis give mig opskriften på, hvordan jeg lavede snoningerne. Så var det jo hjem i gemmerne og finde en strikkeopskrift, som kunne bruges.
Da "Forbrydelsen" for nogle år siden rullede over landet, strikkede jeg vist nok 4 "forbrydersweatre", så i stedet for en sweater med isblomster lavede jeg nu en med ugler.



Jeg tror næsten, jeg har haft den på hver dag, siden den blev færdig....
Måske bliver jeg nødt til at strikke en mere i en anden farve?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar