fredag den 10. juni 2011

Grim ugle bliver til flot skuldertaske.

Da det stod allerværst til med influenzaen i vinters, fik jeg en brevpakke. Først troede jeg, at det var noget stof fra http://www.malikaogrosa.dk/,- det passede nemlig med størrelsen på pakken, men stor var overraskelsen, da jeg fik pakket ud og så det vildste og lidt grimme vægbroderi med ugler... Faster Helle havde fundet det allerbagerst i en genbrugsbutik i Skive og mente, at det måtte være noget for mig!
Der gik noget tid, inden jeg havde udtænkt en plan over, hvordan jeg ville udnytte dette på en gang både grimme og flotte broderi, men her er resultatet. Og så er den selvfølgelig foret med stof med ugler. Der findes en anden halvdel af broderiet - her sidder 3 hvide ugleunger og venter på at blive til noget. Jeg ved endnu ikke, hvad dette "noget" skal være, men pludselig dukker der nok en ide op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar