fredag den 10. juni 2011

Kan hun lave andet end ugler?

Når man sådan går rundt i genbrugsbutikkerne, kan man jo finde mange interessante "sager". Jeg er opvokset i Spøttrup og der sagde man altid om folk, som havde mange ting: "De hår gådt nok manne "sager". Jeg må lige undersøge om det udtryk er af særlig vestjysk karakter! Nå, men jeg var på udkig efter gamle duge, de findes i mange udgaver i genbrugsbutikkerne og så fik jeg også lige to af min mor. Herligt! Og jo, hun kan også godt lave andet end ugler...
Se hvad jeg lavede af dugene kombineret med broderier med sommerfugle.


Det viste sig senere, at den mørkerøde dug og den rosa med marguritterne, var duge mine forældre havde fået i bryllupsgave. Så nu har puderne fået en særlig plads i sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar