søndag den 10. maj 2015

Om at være dygtig.....

Hold nu fast.....
I dag har jeg været ret dygtig.....jeg købte nemlig ikke garn, selvom jeg tog til Uldfestival i Saltum. FORDI jeg har masser af garn, har gang i en del projekter, der involverer garn. Og jeg har jo - gentagne gange endda!! - sagt til mig selv, at det, der er i skabe/skuffer skal bruges, før der købes nyt! Basta! Jane, min gode veninde og nabo, mener dog, at jeg først skal roses, når nogle af projekterne er færdige ;-)
Men vel hjemme fra Saltum gik jeg i gang med at bage pølsehorn = nem madpakke!
Og lidt til den søde tand. Det er et forsøg, normalt er jeg ikke til "pakkeløsninger", men disse skulle prøves.....
Bare i en skål og så blandes med honning og rørsukker....
Lige nu er de i ovnen og når de er kølet af, bliver den ene side penslet medchokolade. Det står der godt nok ikke noget om i opskriften/brugsanvisningen - det har jeg helt selv fundet på. Så jo, jeg har været dygtig i dag.....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar